Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 lutego 2016

TOP 8 moich ulubionych par

  1.Katniss i Peeta z trylogii Igrzyska śmierci                                                             
Tej parze kibicowałam od początku. Uwielbiam ich za prawdziwościowy ich relacji, autentyczność uczuć. Uczucie między Katniss i Peetą skradło moje serce. To jak oboje się o siebie troszczyli, jak się sobą opiekowali pokazało mi jak wygląda prawdziwa miłość. Są moją najukochańszą parą                                  2.Julia i Warner z trylogii Dotyk Julii  
Psychopata i dziewczyna, której dotyk zabija. :D Warner od początku mnie intrygował, i właśnie to jemu i Julii zaczęłam kibicować w drugim tomie serii. To obecność Julii sprawiała, że czuł się „ludzki”,ona zaś, czuła się przy nim akceptowana.  
 3.Kiersten i Wes z Utraty

Kolejna para udowadniająca, że miłość nie zna granic.Kiersten  poznaje Westona, który nieodwracalnie zmienia jej życie.     Chłopak jest marzeniem każdej dziewczyny(wysportowany, przystojny), to on pomaga dziewczynie odnaleźć się na nowo. Wesa uwielbiam za jego poczucie humoru i podejście do innych ludzi i życia.Choć ma 21 lat jest tak dojrzały, to wspaniale stworzona postać. Kirsten nie da się nie lubić( tylko ona może pomylić drzewo z chłopakiem), uwielbiam jej rozmowy z Wesem .Ta para pokazuje leczniczy wymiar miłości                      
4.Hazel i Augustus z Gwiazd naszych wina 



To para której historia poruszyła mnie dogłębnie. Pokazali mi że prawdziwa miłość nie zna ograniczeń, ze może spotkać każdego. Oboje byli bardzo inteligentnymi nastolatkami i zakochali się w sobie choć tak naprawdę nie wiedzieli ile zostało im jeszcze czasu.
  5.Penryn i Raffe z Angelfall  



 Miłość niemożliwa.Dwójka osób które żywią do siebie zakazane uczucie. Dialogi tej dwójki doprowadzały mnie do łez i poprawiały humor. Uczucie między Raffem a Penryn nadaje charakteru całej opowieści. A sami bohaterowie odgrywają ważną rolę w serii.
6.Natsya i Josh z Morza spokoju  



 Dwoje młodych ludzi którzy szukają siebie.Dwie skrzywdzone przez los dusze, które stają na swojej drodze . Ich znajomość niesie za sobą wiele bólu i miłości. Nie jest to miłość od pierwszego spojrzenia, poznają się powoli, najpierw jest to znajomość, później przyjaźń, a miłość przychodzi z czasem. Pokazują prawdziwe oblicze miłości, która ma swoje jasne i ciemne strony. 
7.Hermiona i Ron z Harrego Pottera     
          
 Uwielbiam tę parę, szczególnie w pierwszych częściach książek i filmów, te ich teksty i miny, szczególnie Rona doprowadzają mnie do łez...:-)  Oboje pasują do siebie na zasadzie przeciwieństw
 8.America i Maxon   Seria "Selekcja" - Kiera Cass


Uwielbiam Maxona od samego początku i to co łączy go z Americą również. Są tacy absolutnie przesłodcy i przeuroczy. Maxon to prawdziwy książę o którym marzy każda dziewczyna  z bajki A to co on dla Ami zrobił... dowodzi, że ich miłość była wielka, prawdziwa i szczera.